⊹ TIES THAT BIND
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.



 
AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

 

 ➊ You're gonna lose what you love the most

Aller en bas 
+3
Ruth Lefroy
Erling Lundsen
Sage Hallward
7 participants
AuteurMessage
Invité
Invité




➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptySam 22 Nov - 14:46



The days are long now
The ups and the sundowns
And a twisting mind
If I gotta go first
I'll do it on my terms
I'm tired of traitors always changing sides
They were friends of mine

© aghosttoyou@tumblr/ladder goes ~ lorde
reese rastapopulos

- nom complet : écrire ici. - âge, date et lieu de naissance : écrire ici. - origines et nationalité : écrire ici. - occupation : écrire ici. - statut civil : écrire ici. - traits de caractère : idéaliste, rêveuse, décalée, chiante, sincère, perfectionniste, sensible, attachante, adorable,  - aspirations et désirs : écrire ici. - groupe : GOLD IN THE AIR OF SUMMER.
mind over matter
vous considérez-vous comme heureux ? quelle est votre définition du bonheur ? - réponse. qu'en est-il de votre vie spirituelle ? quelle est son importance dans votre quotidien ? - réponse.
Dressez ici une liste des particularités de votre personnage, parlez de ses caractéristiques et de ses habitudes. S'il n'y a pas de minimum imposé, n'hésitez pas à être le plus complet et le plus précis possible.


coalition of one
Cette partie est totalement libre d'interprétation. Que vous choisissiez l'anecdote traditionnelle ou que votre récit se présente sous une forme plus originale, veillez toutefois à rédiger au moins une vingtaine de lignes. N'oubliez pas que cette étape vous permet de vraiment nous faire découvrir votre personnage. Bon courage !

four times around the sun
- pseudo/prénom : c'est immune. mais vous pouvez m'appelez Léa I love you - âge : vingt ans. - région : RA. - commentaires/suggestions : j'ai hésité à venir au moment de l'ouverture puis Emilie m'a convaincu  ➊ You're gonna lose what you love the most  3150930628 - autres : venez me voir, je me mord pas je le jure  ➊ You're gonna lose what you love the most  2542329651  - avatar : karen gillan, the beautiful ginger of universe





Dernière édition par Reese Rastapopulos le Sam 22 Nov - 18:47, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptySam 22 Nov - 14:46



The days are long now
The ups and the sundowns
And a twisting mind

© aghosttoyou@tumblr/ladder goes ~ lorde
Les journées lui paraissaient durer une éternité. Les saisons apparaissaient comme elles pouvaient disparaitre devant ses yeux.


Spoiler:


Dernière édition par Reese Rastapopulos le Sam 22 Nov - 21:13, édité 3 fois
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptySam 22 Nov - 14:48

JE POURRAIS EPOUSER MA SOEUR ➊ You're gonna lose what you love the most  1981734184 ➊ You're gonna lose what you love the most  1981734184 ➊ You're gonna lose what you love the most  1981734184 ➊ You're gonna lose what you love the most  3315412273 ➊ You're gonna lose what you love the most  578366471 ➊ You're gonna lose what you love the most  1226198186
t'es la plus parfaite de Rastapopulos et on va gérer sa mémé et JOTEM ➊ You're gonna lose what you love the most  3248001280

edit : je gène peut être ? ➊ You're gonna lose what you love the most  2729175805
Revenir en haut Aller en bas
Sage Hallward
THE BLOOD OF THE STARS FLOWED IN HER VEINS
Sage Hallward


INSCRIPTION LE : 08/07/2014
MESSAGES : 473
AVATAR : zoey deutch.
PSEUDO : rusty, anaïs.
CREDITS : gallaghers/tumblr.
AGE : 22 yo.
ACTIVITÉ : waitress.
BUCKET LIST : travel, raise a kitten, go skydiving.

✻ HEAD IN THE SNOW
STATUT: slowly falling.
RELATIONS:
MULTINICKS : wf ◊ nc.

➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptySam 22 Nov - 15:02

Une autre Rastapupulos. ➊ You're gonna lose what you love the most  3315412273
Bienvenue parmi nous. ➊ You're gonna lose what you love the most  3572184218 Karen est réservée encore jusqu'à demain par contre, mais comme la joueuse ne s'est pas manifestée depuis un moment, je pense que tu peux tranquillement te faire à l'idée de la jouer. ➊ You're gonna lose what you love the most  2729175805
Revenir en haut Aller en bas
https://crosswinds.forumactif.org
Invité
Invité




➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptySam 22 Nov - 15:15

Bienvenue et bon courage
Super avatar ➊ You're gonna lose what you love the most  947641503
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptySam 22 Nov - 15:17

MOI CA ME VA ➊ You're gonna lose what you love the most  3150930628 ➊ You're gonna lose what you love the most  2542329651 ➊ You're gonna lose what you love the most  2965029540
c'est toi la plus parfaite voyons ➊ You're gonna lose what you love the most  940853528 miss doctor

tu gênes pas I love you

Merci Sage  ➊ You're gonna lose what you love the most  2965029540
Pas de soucis, je t'avouerai que je n'avais pas fait attention Arrow

Le pseudo et ANALEIGH ➊ You're gonna lose what you love the most  1561285149
Merci beaucoup I love you
Revenir en haut Aller en bas
Erling Lundsen

Erling Lundsen


INSCRIPTION LE : 15/11/2014
MESSAGES : 43
AVATAR : M. Irons
PSEUDO : pas d'pseudo
CREDITS : blackholes
AGE : 32 ans
ACTIVITÉ : conseiller conjugal
BUCKET LIST : inventer un moyen d'éradiquer les cons.

✻ HEAD IN THE SNOW
STATUT: célibataire
RELATIONS:
MULTINICKS :

➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptySam 22 Nov - 16:42

La soeur de Murphy, la génétique a été généreuse avec vous ➊ You're gonna lose what you love the most  3150930628 ➊ You're gonna lose what you love the most  3150930628 ➊ You're gonna lose what you love the most  3150930628 ( genre)

Styliste lingerie, merveilleux, tu dessineras quelques modèles pour ta sistah - et pour moi, indirectement ➊ You're gonna lose what you love the most  3150930628 -

bienvenue parmi nous, sinon ➊ You're gonna lose what you love the most  6173517
Revenir en haut Aller en bas
Ruth Lefroy
WORDS UNSPONKEN.
Ruth Lefroy


INSCRIPTION LE : 16/11/2014
MESSAGES : 323
AVATAR : demoiselle jones.
PSEUDO : borealis. (clémence)
CREDITS : argents ≈ anaëlle.
AGE : twenty eight years old darling.
ACTIVITÉ : journalist. (to become a writer)
BUCKET LIST : HOWARDCHARLOTTE ≈ rp.

✻ HEAD IN THE SNOW
STATUT: engaged.
RELATIONS:
MULTINICKS : francis et sinead.

➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptySam 22 Nov - 16:43

rebienvenue chez toi chaton ➊ You're gonna lose what you love the most  3993218744
bon courage pour cette nouvelle fiche, saches que t'es magnifique là aussi ➊ You're gonna lose what you love the most  1883794077
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptySam 22 Nov - 17:34

vous êtes magnifiques dans cette famille dis donc I love you
bienvenue parmi nous, très bon choix ➊ You're gonna lose what you love the most  102408789
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptySam 22 Nov - 17:38

bienvenue et bonne chance pour ta fiche ➊ You're gonna lose what you love the most  102408789
Revenir en haut Aller en bas
Mina Bahiti
✻ like ships in the night letting cannon b a l l s fly.
Mina Bahiti


INSCRIPTION LE : 15/11/2014
MESSAGES : 263
AVATAR : serinda swan.
PSEUDO : faithfully ★ sarah.
CREDITS : vendela, tumblr.
AGE : twenty-seven yo.
ACTIVITÉ : skydiving instructor.

✻ HEAD IN THE SNOW
STATUT: heartbroken.
RELATIONS:
MULTINICKS : rf.

➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptySam 22 Nov - 18:17

Kareeeeen. ➊ You're gonna lose what you love the most  2001797525 Je l'aimais tellement dans Selfie, je suis trop dégoûtée qu'ABC l'ait annulé. ➊ You're gonna lose what you love the most  246991482 Puis le pseudo, le métier, trop de perfection. ➊ You're gonna lose what you love the most  1858705008 Bref, bienvenue parmi nous et garde-moi un lien au chaud! ➊ You're gonna lose what you love the most  1363851871
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptySam 22 Nov - 18:29

Erling Lundsen a écrit:
La soeur de Murphy, la génétique a été généreuse avec vous  ➊ You're gonna lose what you love the most  3150930628  ➊ You're gonna lose what you love the most  3150930628  ➊ You're gonna lose what you love the most  3150930628  ( genre)

Styliste lingerie, merveilleux, tu dessineras quelques modèles pour ta sistah - et pour moi, indirectement  ➊ You're gonna lose what you love the most  3150930628 -

bienvenue parmi nous, sinon  ➊ You're gonna lose what you love the most  6173517

Faut que Erling cède pour ça ➊ You're gonna lose what you love the most  2542329651
J'ai hâte de lire ta fiche mi amore ➊ You're gonna lose what you love the most  3993218744 vite vite ! ➊ You're gonna lose what you love the most  1561285149
Revenir en haut Aller en bas
Tate Patterson

Tate Patterson


INSCRIPTION LE : 15/11/2014
MESSAGES : 486
AVATAR : levine.
PSEUDO : julie.
AGE : 31 ans.
ACTIVITÉ : masseur/kinésithérapeute.

✻ HEAD IN THE SNOW
STATUT: célibataire.
RELATIONS:
MULTINICKS :

➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptySam 22 Nov - 18:57

bienvenue mademoiselle rastapopulos. ➊ You're gonna lose what you love the most  2952201920
Revenir en haut Aller en bas
http://welcometosouthport.forumactif.org/
Cora Forbes

Cora Forbes


INSCRIPTION LE : 21/11/2014
MESSAGES : 207
AVATAR : Troian flawless Bellisario
PSEUDO : spf, emma.
CREDITS : foxes (ava) ; little wolf (sign).
AGE : 26 y.o.
ACTIVITÉ : doing research for people. ex-intern in surgery.
BUCKET LIST : buy some tequila ~ and also new sheets ~build a house in chocolate and live inside ~ put back the pieces of her brokenheart ~ call her big bro.

✻ HEAD IN THE SNOW
STATUT: heart broken
RELATIONS:
MULTINICKS : bash.

➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptySam 22 Nov - 21:15

Bienvenue avec la jolie Karen: heart:
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptyDim 23 Nov - 17:00

karen ➊ You're gonna lose what you love the most  1161348805
bienvenue et bon courage pour ta fiche I love you
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptyDim 23 Nov - 19:39

Kanre la douce. ➊ You're gonna lose what you love the most  2965029540
Bienvenue sur le forum. I love you
Et bon courage pour ta fiche ! ➊ You're gonna lose what you love the most  102408789
Revenir en haut Aller en bas
Francis Hawking
HEART HAS REASONS THAT REASON CANNOT KNOW.
Francis Hawking


INSCRIPTION LE : 14/11/2014
MESSAGES : 431
AVATAR : sam claflin le magnifique.
PSEUDO : borealis. (clémence)
CREDITS : soapflaws, merci beaucoup.
AGE : vingt-six années.
ACTIVITÉ : interne en radiologie.
BUCKET LIST : CLARE ▲ rp ▲ rp

✻ HEAD IN THE SNOW
STATUT: single.
RELATIONS:
MULTINICKS : ruth et sinead.

➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  EmptyVen 28 Nov - 8:53

coucou ➊ You're gonna lose what you love the most  3993218744
demain, ta fiche aura été posté depuis une semaine, cela marque donc la fin de ton laps de temps imparti pour faire ta fiche et la fin de la réservation de ton avatar. si tu as besoin d'un délai supplémentaire pour terminer ta fiche, surtout n'hésites pas à nous le faire savoir! I love you sinon, dans trois jours, ta fiche sera archivée et ton compte supprimé ➊ You're gonna lose what you love the most  942779680
n'hésites pas à nous contacter en cas de problème I love you
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





➊ You're gonna lose what you love the most  Empty
MessageSujet: Re: ➊ You're gonna lose what you love the most    ➊ You're gonna lose what you love the most  Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
➊ You're gonna lose what you love the most
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» love is pleasure love is pure, the only treasure ☆ hb.
» (EK) love the way you lie
» U GONNA MISS ME WHEN I'M GONE
» It's gonna be alright
» Juliet + All I need is love

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
⊹ TIES THAT BIND :: REACHING FOR THE CLOUDS :: AS THE LIGHTS FADE AWAY-
Sauter vers: